Marketing

Realizujemy :



  • Kampanie mailingowe są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Sposób ten jest bardzo popularny, gdyż w krótkim czasie można trafić do bardzo dużej liczby odbiorców. Pamiętać trzeba, że nie sztuką jest wysłać 10.000 maili do losowych odbiorców, ale trafić do ludzi, którzy są naszymi potencjalnymi klientami. Koszt wysyłki targetowanej jest wyższy od losowego mailingu, jednak jego skuteczność jest znacznie wyższa oraz ma przełożenia na wyniki sprzedażowe firmy. Nasza firma jest w stanie stworzyć dla Ciebie dowolną bazę mailingową z e-mailami, które odpowiadają Twoim potrzebom. Tworzymy dedykowane bazy klientów oraz prowadzimy wzmożoną kampanię mailingową. Po zakończeniu kampanii przesyłamy raport.
  • Druk ulotek, plakatów, katalogów, materiałów wielkogabarytowych oraz innych narzędzi marketingowych - Drukujemy wszystkie materiały reklamowe o wszelakich rozmiarach. U nas klient jest najważniejszy. Pragniemy łączyć profesjonalną jakość usług z atrakcyjnymi cenami. Chcemy oferować profesjonalne usługi. Nasza oferta zawiera również produkcję firmowych kartek światecznych, kalendarzy oraz gadżetów reklamowych. Zapewniamy terminowe wykonanie oraz doradztwo. W ofercie posiadamy także projektowanie materiałów reklamowych. Skorzystaj z naszych usług.
  • Wykonujemy ponadto m.in. : roll-upy, ścianki wystawiennicze, stojaki na ulotki, lady recepcyjne, flagi, potykacze oraz inne.
  • Roll-up : W pełni mobilny, rozwijany system do prezentacji grafiki. Stanowi on wygodny, elegancki i skuteczny system reklamowy.W pełni mobilny, rozwijany system do prezentacji grafiki. Stanowi on wygodny, elegancki i skuteczny system reklamowy.
  • Ścianki wystawiennicze: profesjonalne i sprawdzone narzędzie, które dzięki prezentacji wielkoformatowej grafiki skutecznie promuje firmę i jej produkty.
  • Stojaki na ulotki : nieodzowny element każdej wystawy targowej lub konferencji. Umieszczone na nich ulotki prezentują się bardziej elegancko.
  • Lady recepcyjne : produkt który może stanowić biurko, punkt recepcyjny ale również mównicę. Doskonale sprawdza się na targach lub konferencjach.
  • Flagi : Flagi/windery to najczęściej stosowane outdoor’owe (ale nie tylko) systemy wystawiennicze. Występują w wielu ciekawych kształtach i różnych rozmiarach (wysokości: od 2,5 do ponad 5 metrów). Posiadają różne podstawy aby z łatwością można było zaprezentować je na różnego typu powierzchniach, m.in.: grunt/ziemia, piasek, chodnik.
  • Potykacze : to bardzo popularne rozwiązania outdoor’owe najczęściej stosowane między innymi przed: bankami, sklepami, restauracjami, kawiarniami, kinami lub teatrami. Sprawdzą się również na wszelkiego rodzaju imprezach plenerowych: piknikach firmowych, pokazach lub koncertach.
  • Jesteśmy firmą specjalizującą się w różnych formach reklamy bezpośredniej. Zajmujemy się kolportażem adresowym i bezadresowym, plakatowaniem, kolportażem i innymi akcjami wg życzeń klienta.

    Plakatowanie wykonujemy tylko i wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych – dozwolonych. Dysponujemy bazą danych miejsc przeznaczonych do plakatowania na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. W czasie akcji dystrybucyjnej przesyłane są raporty fotograficzne z przebiegu plakatowania. Dzięki dobrej znajomości regionu jesteśmy w stanie pomóc Państwu zaplanować i zorganizować odpowiednią kampanie plakatową (dobór miejsca i ilości plakatów lub ulotek). Wieloletnie doświadczenie w zakresie plakatowania pozwoliło nam wypracować najlepsze sposoby realizacji akcji promocyjnych ku zadowoleniu naszych klientów.

  • Cena przeprowadzenia poszczególnych akcji jest kalkulowana indywidualnie zależnie od ich zakresu. Głównymi elementami składowymi ceny są : Nakład. Format plakatu. Liczba pkt. ekspozycyjnych tj. słupów, tablic. Wielkość terenu, na którym jest prowadzona akcja (gmina, powiat). Akcje kolportażowe przeprowadzamy zarówno w dni robocze jak i soboty i niedziele w pełnym wymiarze czasowym.
    Materiały reklamowe otrzymywane od Państwa przed wydaniem ich dystrybutorom są znakowane. Czynność ta polega na naniesieniu na brzeg każdej paczki 3-4 różnokolorowych linii , będących indywidualnym kodem dystrybutora. Każdy dystrybutor otrzymuje ilość materiałów potrzebnych mu na wykonanie pracy w danym dniu. Grupy dystrybutorów są zorganizowane w 2-3 osobowe zespoły, pod nadzorem osoby odpowiedzialnej tzw. szefa zespołu. Szef zespołu jest zaopatrzony w dokładny plan dystrybucji obejmujący między innymi mapy z dokładnym naniesieniem miejsca i kierunku prowadzonej dystrybucji.

  • Kolporterzy są zobowiązani do bieżącego wypełniania raportu z dystrybucji obejmującego ulice, adresy oraz ilości materiałów reklamowych rozniesionych w poszczególnych budynkach. Raport obejmuje również adresy w których prowadzenie dystrybucji jest niemożliwe z powodów niezależnych od kolportera wraz z podaniem przyczyn braku dystrybucji.